Pai, het dorp van de hippies en de magic mushrooms - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Chantal - WaarBenJij.nu Pai, het dorp van de hippies en de magic mushrooms - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Chantal - WaarBenJij.nu

Pai, het dorp van de hippies en de magic mushrooms

Blijf op de hoogte en volg Chantal

22 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

De hippies hebben we gezien, maar de mushrooms niet. Ik heb een heerlijk weekend in Pai gehad. Pai is een klein dorpje met eigenlijk maar twee winkelstraten. Het is ongeveer 3 uur rijden vanaf Chiang Mai. Kirsten en ik hebben een privé chauffeur gehuurd om ons rond te rijden. Hij bracht ons naar een waterval, de Canyon en de hot springs. Vooral de Canyon was erg indrukkend.

Deze week hebben wij voor de kinderen in het Children's Home Pad Thai gemaakt. (Lijkt een beetje op onze bami) Het is voor onze moeder te duur om het zelf te maken voor de kinderen. Tijdens het koken kwamen de kinderen allemaal kijken. Het was nog vrij lastig. Één wokpan en geen weegschaal. Uiteindelijk hebben we denk ik voor 20 man gekookt. Dat kwam goed uit want iedereen kwam met zijn bordje voor een beetje Pad Thai. Stoelen werden bijgeschoven en kinderen zaten op de grond. Het was heel gezellig. Iedereen deelt met elkaar en ze vonden het heerlijk!

Voor het eten hebben we altijd anderhalf uur de tijd om met de kinderen te spelen of ze te helpen met het huiswerk. Donderdag speelden we basketbal. Ik was de basket. (stond op een stoel met een wasmand op mijn hoofd). Ook deden we trefbal, Miss Thailand en speelden we kappertje. Ook mijn nagels werden erg kleurrijk gelakt. Op vrijdag is er altijd een uitje. Gisteren gingen we naar een tempel met 350 treden, de Doi Suthep.

Nu op naar de sportschool voor een lesje Body Combat en daarna naar het zwembad.

X

• 22 November 2014 - 07:28

Ton:

Hey dame! Eindelijk weer een update van je Thaise belevenissen ... Ben inmiddels wel er benieuwd naar je kookkunsten, hoor! Iedere week komen er weer foto's voorbij van heerlijke gerechten. Nu weekend, nog een laatste week de Kids verwennen en dan leuke dingen doen op Kuala Lumpur. Plezier daar nog, pas goed op jezelf en ik spreek je snel! xx

• 22 November 2014 - 17:15

Oma Jannny:

Hallo Lieverd.

Bedankt voor je mail, jij maakt tenminste nog iets mee waar je later op terug kan denken. Petje af hoor.
    Liefs OMA.XXX.

• 22 November 2014 - 17:51

Tgruijters@ziggo.nl:

Nou Chantal , wat doe je allemaal leuke dingen met die kinderen , echt knap van je hoor!
    Het waren weer indrukwekkende foto's.
    Ook een leuke foto van Kirsten en jou.
    Zagen de hippies er een beetje het zelfde uit als in Ibiza ,ook trommels en een lekkere joint.
    Ik kijk net als je vader uit naar die lekkere recepten. Misschien gaat de pieper danceact verdwijnen in huize Gruijters,
    Dag lieverd.

• 23 November 2014 - 07:51

Ron En Alida Van Leeuwen:

Hoi Chantal,
    Als wij weer naar je verhalen en foto's kijken, krijg ik steeds meer respect voor jou
    voor jou reis en belevenissen, want wij zijn net terug van twee weken Egypte, maar wij konden
    eten en drinken wat wij wilden in zo een resort, maar jou verhalen zijn daar niet mee te vergelijken natuurlijk, daar zit natuurlijk een wereld van verschil in.
    We gaan je nu weer blijven volgen, want die foto's en verhalen blijven bijzonder.
    gr. Ron en Alida

• 23 November 2014 - 11:19

Oma Opa:

Ijmuiden zondag 23 november 10 uur in de morgen ,hoi wereld reizigster .hier weer ons wekelijkse contact met de heerenduinweg.we zitten samen de krant te lezen,want gisteren hadden we daar niet zoo veel tijd voor ,een lekkere bak ouderwetse pruttel koffie met een dikke plak cake ja ja let op met slagroom vanmiddag even....naar de voetbal en oma heeft weer een spannend dik boek die is ook weer lekker rustig .chantal je bent 1159 keer bekeken samen met je prachtige foto,s en wederom een mooi verhaal.je lacht.nog steeds en op de foto,s zie je er goed uit,een goed teken zeker ook voor ons .a,s zaterdag vlieg je naar Maleisië op naar weer een nieuw avontuur ,je bent nu 7 weken weg we houden contact ,we gaan je ook weer bellen via de iPad .geniet van alles kijk goed uit ,zoo opa heeft het weer gered op de iPad Tot horen en zien denk aan ons wij denken aan jouw.dag lieverd dikke kus Opa oma ijmuiden.

• 23 November 2014 - 15:52

Marian:

Wat een schitterende foto's weer, Chantal! Hier wordt alles steeds grijzer en donkerder, bij jou spatten de kleuren van het scherm. Ik hoor van je ouders dat je binnenkort Rowan ook gaat ontmoeten en vast nog een heleboel andere mensen die je kent van de Branding. Dat wordt één groot feest waarschijnlijk! Geniet van alle mooie en leuke dingen en blijf vooral zulke leuke verslagen schrijven. Wij genieten op een afstand met je mee. Groetjes!

• 25 November 2014 - 18:18

Joke:

hoi chantal,leuke foto,s weer,en wat zie je er goed uit!en een mooi verhaal,je kan echt zien dat je geniet,en nu weer op naar je nieuwe avontuur.groetjes ruud en joke